Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeAbstrahujac od tego konkretnego nakeda, do dawania w palnik preferuje: ponizej 200 kg z pustym bakiem - czym mniej tym lepiej, moc od 140 koni w gore,slinik nie wiekszy niz litr, zalozona wysoka kierownica. w efekcie zostaja: aprilia, , ducati, sporty z akcesoryjna półka i wysoka kierownica. Na marginesie - do toczenia sie, dojazdow do pracy itp. kazdy bedzie dobry, byleby sie nie psul.
OdpowiedzMasz absolutną racje!!! Jak moto ma być do "dawania w palnik" i w ogóle praktyczne to ma mieć niska masę 200kg na sucho to maks a moc ma być oddawana brutalnie, bez dziur w momencie i ma jej być pod dostatkiem zawsze i wszędzie najlepiej ze 150KM albo i więcej. I trochę uciążliwe jest targać co dzień 250kg z garażu do tyłu i męczyć się z tym w zakrętach.
Odpowiedz